Szukaj
W sumie 0.00
Oszczędzasz 0.00

Jak Anulować Zamówienie

Możesz anulować swoje zamówienie w przeciągu 14 dni, począwszy od momentu otrzymania towaru. Otrzymasz zwrot kosztów w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformowałeś/-aś nas o zwrocie. Dzień roboczy oznacza każdy dzień oprócz soboty, niedzieli i świąt.

Jeśli życzysz sobie anulowania zamówienia, po tym jak towar został już do Ciebie wysłany, zwrócimy Ci koszt towaru oraz przesyłki jedynie jeśli zgłosisz chęć anulowania zamówienia w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Prosimy o kontakt mailowy dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl lub poprzez wysłanie listu pod adres:

Contact Centre
MandMDirect Ltd.
Clinton Road
Leominster
HR6 0SP

Prosimy o upewnienie się, że w korespondencji załączony został numer zamówienia.

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone, mimo tego, że zostało anulowane, jesteś zobowiązany/-a prawnie do odpowiedniego traktowania tego towaru.

Jako klient, posiadasz przywileje prawne w nawiązaniu do zakupionych produktów, jeśli są one uszkodzone lub niezgodne z opisem. Powyżej opisane zasady i regulamin zwrotów i anulowania zamówień nie mają wpływu na te przywileje prawne. Porady na temat przywilejów prawnych można zasięgnąć w lokalnym Biurze Porad Obywatelskich oraz w Biurze Ochrony Praw Konsumenta.

Instrukcje na temat zwrotów znajdują się w sekcji Polityka Zwrotów. Jesteś zobowiązany/-a do pokrycia kosztów przesyłki w razie zwrotu. Jeśli nie otrzymamy anulowanego zamówienia z powrotem, zaaranżujemy odebranie towaru przez kuriera na Twój koszt.

Dziękujemy za wpisanie się na listę mailową, niebawem otrzymasz informację o najlepszych ofertach i nowościach!