MandM Direct FAQs

Witamy w sekcji najczęściej zadawanych pytań MandM Direct. Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć odpowiedzi na szukane przez Ciebie pytanie, chętnie pomożemy!

AUTOMATYCZNA DARMOWA STANDARDOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 360 zł

STANDARDOWA DARMOWA:50 zł
5-7 dni
DARMOWA STANDARDOWA DOSTAWA POWYŻEJ 360 zł

Prowadzimy dostawy od poniedziałku do piątku. Twoja wysyłka będzie dostarczona w przeciągu 4-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli wysyłka nie została dostarczona po upływie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, prosimy o kontakt.

Kurier może wymagać złożenia podpisu potwierdzającego dostarczenie przesyłki. Jeśli nie ma Cię w domu podczas dostawy przesyłki, kurier pozostawi awizo w celu zorganizowania innego dnia dostarczenia przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie doręczenia swojego zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl. Prosimy podać: numer zamówienia, imię i nazwisko, oraz adres.

Po zrealizowaniu Twojego zamowienia otrzymasz e-mail zawierający informacje do śledzenia przesyłki. Drogą elektroniczną wyślemy informacje o aktualnym stanie twojej zamówienia, dzięki czemu wiesz gdzie znajduje się Twoja paczka

Chcąc przyczynić się do ochrony środowiska twój list przewozowy (zawierający informacje o zamówieniu oraz zwrocie ) nie będzie dołączony do przesyłki w wersji papierowej, lecz zostanie przesłany na adres e-mail w wersji elektronicznej.

Otrzymasz e-mail od kuriera DPD zawierający numer przesyłki oraz link, którego możesz użyć aby obserwować postęp twojego zamówienia. Informacje są aktualizowane na każdym etapie wysyłki przez naszego kuriera, ale ta opcja może nie być dostępna dopóki przesyłka nie dotrze do Polski. Jeżeli śledzenie wskazuje, że przesyłka została dostarczona ale jej nie otrzymałeś/-aś, prosimy o niezwłączny kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jeżeli dostarczono odpowiednią ilość przedmiotów, ale jeden z nich nie znajdował się w zamówieniu prosimy o kontakt w ciągu 48 godzin. Nieprawidłowy towar należy zwrócić korzystając z formularza zwrotnego i skontaktować się z nami czy mamy przesłać właściwy produkt lub dokonać zwrotu pieniedzy. W momencie otrzymania nieprawidłowego przedmiotu wyślemy ten właściwy lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

Kurier może wymagać złożenia podpisu potwierdzającego dostarczenie przesyłki. W przypadku nieobecności w domu podczas dostarczenia przesyłki kurier pozostawi awizo w celu zorganizowania doręczenia przesyłki innego dnia.

Istnieje możliwość doręczenia przesyłki do sąsiada dzięki dołączeniu należytej informacji podczas procesu dokonywania płatności.

Kurier może wymagać złożenia podpisu potwierdzającego dostarczenie przesyłki.

Wiemy, że pragniesz otrzymać swoje zamówienie jak najszybciej dlatego przetwarzamy twoje zamówienie w momencie otrzymania aby być pewnym, że dotrze do Ciebie jak najszybciej. Niestety, po przygotowaniu twojego zamówienia nie jesteśmy w stanie zmienić adresu odbioru przesyłki.

Tak, oczywiście. Gdy tylko wypełnisz dane adresu rozliczeniowego w trakcie zapłaty, możesz dodać alternatywny adres tylko do dostawy. Upewnij się ,by tego dokonać przed zakończeniem procesu zapłaty, ponieważ nie jesteśmy w stanie zmienić tych danych po rozpoczęciu przetwarzania zamówienia.

Jeżeli podałeś/aś numer telefonu komórkowego, w dniu dostarczenia przesyłki otrzymasz SMS z informacją o 2 godzinnym przedziale czasowym kiedy nastąpi próba doręczenia przesyłki. Wysyłamy także wiadomość e-mail w momencie gdy Twoja przesyłka zostaje wysłana i jest już w drodze do Ciebie.

Możesz śledzić stan Twojej przesyłki klikając na link śledzenia podany w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.

Wysyłki dostarczamy do ponad 20 krajów na świecie, a nasza strona jest dostępna w wielu językach i walutach. Sprawdź naszą Międzynarodową stronę aby dowiedzieć się czy możemy dostarczyć Ci nowe i ekscytujące przedmioty.

Jeżeli w twoim zamówieniu brakuje przedmiotu skontaktuj się z nami w ciągu 48 godzin. Otrzymasz możliwość wysyłki brakującego przedmiotu osobno lub możesz wystąpić o zwrot pieniędzy za brakujący przedmiot. W ramach zabezpieczenia się przed oszustwem, istnieje możliwość, że zostanie wysłany do Ciebie list lub e-mail, który wymaga Twojego podpisu przed wysłaniem brakującego przedmiotu.

W MandM Direct staramy się zapewnić naszym klientom najwyższy standard usług podczas zakupów i ciężko pracujemy aby wszelkie zamówienia zorganizować i wysłać jak najszybciej to możliwe. Jeżeli nie jesteś zadowolony z poziomu oferowanej przez nas usługi prosimy o kontakt i informację jak inaczej możemy pomóc. Doceniamy każdą informację i podzielimy się nią z firmą kurierską.