MandM Direct FAQs

Witamy w sekcji najczęściej zadawanych pytań MandM Direct. Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć odpowiedzi na szukane przez Ciebie pytanie, chętnie pomożemy!

Spróbuj zresetować hasło klikając na link "nie pamiętam hasła" przy próbie logowania. Jeżeli wciąż nie możesz się dostać, prosimy o kontakt z Działem obsługi klienta, który postara się pomóc.

Składając kolejne zamówienie, przejdź do okna płatności. Zostaniesz poproszony o użycie zapisanych danych. Na tym etapie pojawi się "X" - kliknij na niego aby usunąć dane karty. Możesz dodać nowe dane i zostaniesz zapytany czy chcesz je zachować.

W dziale "Moje Konto" znajdziesz historię zakupów w zakładce Moje zamówienia. Uwzględnia to jakiekolwiek dokonane wcześniej wzroty.

Bez obaw, otrzymasz od nas e-mail z prośbą o potwiedzenie informacji. Jeżeli nie możesz tego znaleźć, sprawdź folder spam. Prośba wystawiana jest w przypadku kiedy bank wydający kartę wystawia zapytanie odnośnie danych podanych podczas zapłaty. Kiedy te dane są potwierdzone, sprawdzone i zaakceptowane twoje zamówienie zostanie przetworzone. Jeżeli masz dalsze pytania lub potrzebujesz pomocy z wstrzymanym zamówieniem skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta w celu szybkiej pomocy.

To proste, zaloguj się na Moje Konto i wybierz zakładkę, którą chcesz zakutalizować. Będziesz w stanie zmienić wszelkie dane osobowe. Jeżeli konto nie było wcześniej zakładane, skontaktuj z Działem obsługi klienta, który z chęcią pomoże.

Na stronie logowania kliknij na link "zapomniałeś swojego hasła" i wybierz nowe hasło. Otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzający zmianę hasła.

Możesz zapisać się na listę powiadomień tworząc nowe hasło. Możesz wypisać się z otrzymywanych powiadomień podążajać za linkiem wypisania się znajdującego się u dołu otrzymanej od nas wiadomości elektronicznej.

Dziękujemy za wpisanie się na listę mailową, niebawem otrzymasz informację o najlepszych ofertach i nowościach!