MandM Direct FAQs

Witamy w sekcji najczęściej zadawanych pytań MandM Direct. Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć odpowiedzi na szukane przez Ciebie pytanie, chętnie pomożemy!

Przepraszamy, ale nie jesteśmy w stanie dodać lub usunąć przedmoty z dokonanego zamówienia po dokonaniu płatności. Można anulować zlecenia zamówienia w ciagu 14 dni roboczych począwszy od dnia po otrzymaniu zamówienia.

Jeżeli potrzebujesz anulować zamówenie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Prosimy mieć przygotowany numer zamówienia w celu szybkiego dokonania procesu.

Jeżeli zamówienie zostało wysłane przed jego anulowaniem, jesteś prawnie zobowiązany do utrzymania produktów w swoim posiadaniu i zachowania rozsądnej ostrożności.

Jako klient, masz prawa w stosunku do produktów, które są wadliwe lub niezgodne z opisem. Te prawa nie wpływają na politykę zwrotów. Prosimy o zapoznanie się z prawami konsumenta lub kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Niestety, w rzadkich przypadkach, że podczas przetwarzania zamówienia popularny przedmiot może już nie być na stanie ze względu na wysoki popyt. W takim przypadku dononamy zwrotu kwoty za brakujący przedmiot. W zależności od banku, może to potrwać od 3-5 dni roboczych.

Oczywiście, korzystamy systemów płatności "Verified by Visa" oraz "Secure by Mastercard", które dodają etap uwierzytelnienia płatności przez bank.

Traktujemy waszą ochronę bardzo poważnie i zainwestowaliśmy w absolutnie bezpieczną i zabezpieczoną stronę, na której możecie dokonać zakupu. Przy zawieraniu transakcji, wszelkie twoje dane są szyforwane za pomocą standardowej technologii szyforwania (TSL/SSL). Jeżeli strona jest zabezpieczona, w prawej dolnej części ekranu pokaże się kłódka przeglądając stronę zawierania transkacji (podczas wpisywania danych osobowych oraz płątniczych). Czasem kłódka może nie być widoczna, ale strona wciąż jest zabezpieczona. Jeżeli nie widzisz ikonu kłódki, można kliknąć prawym przyciskiem mysz na dowolnym miejscu na stronie (nie dotyczy obrazków) i kliknąć na Właściwości. Jeżeli adres URL zaczyna się od "https:" to "s" wskazuje że strona jest zabezpieczona.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na demad bezpieczeństwa MandM Direct, prosimy o kontakt drogą elektroniczną na dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl. Lub prosimy odwiedzić naszą Politykę prywatności po wiecej informacji.

Nie prowadzimy sklepów. Twój telefon komórkowy przejmuje rolę sklepu już w twojej kieszeni. Postaw czajnik i rób zakupy nie przejmując się o godziny otwarcia.

Odchodzimy od nadużywania papieru. W praktyce oznacza to, że list przewozowy zawierający informacje o zamówieniu oraz zwrotach nie jest uwzględniony w przesyłce ale zostaje wysłany drogą elektroniczną.

Należy sprawdzić wiadomość e-mail 'Twoje zamówienie zostało wysłane', który zostaje do Ciebie wysłany kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn aby znaleźć list przewozowy.

Prosimy się odnieść do linku z tabelką rozmiarów, znajdujący się obok "dodaj do koszyka" na poszczególnej stronie produktu. W razie dalszych pytań, prosimy o kontakt drogą elektroniczną na dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl i z chęcią pomożemy z pytaniami dotyczącymi rozmarów.

Nasz model biznesowy opiera się na zasadzie, że jeśli czegoś nie ma, to znaczy że się skończyło, a to oznacza, że nie otrzymujemy więcej ilości danego produktu jeśli jest wyprzedany. Jednakże, podamy informację jeżeli oczekujemy wznowienia asortymentu za pomocą wiadomości "wkrótce dostępne".

Jeżeli dostarczono odpowiednią ilość przedmiotów, ale jeden z nich nie był w zamówieniu prosimy o kontakt z informacją co miało być dostarczone w ciągu 48 godzin. Należy zwrócić nieprawidłowy towar dając nam znać czy należy przesłać poprawny przedmiot czy otrzymać zwrot korzystając z dokumentu o zwrocie przedmiotu. Jak tylko otrzymamy nieprawidłowy przedmiot wyślemy ten właściwy lub dokonamy zwrotu zapłaty.

Jeżeli w twoim zamówieniu brakuje przedmiotu skontaktuj się z nami w ciągu 48 godzin. Otrzymasz możliwość aby wysłać brakujący przedmiot osobno lub wystąpić o zwrot pieniędzy za brakujący przedmiot. W ramach działań przeciw przeciw oszustwu, możemy przesłać list lub e-mail, który wymaga podpisu przed wysłaniem brakującego przedmiotu.

Nie oferujemy kodów rabatowych. Oferujemy wielkie marki w cenach promocyjnych każdego dnia. Utrzymujemy nasze ceny bardzo nisko, więc nie stosujemy kodów promocyjnych. Jeżeli napotkano stronę oferującą kody zniżkowe dla MandM Direct, to jest to nieprawda.