MandM Direct FAQs

Witamy w sekcji najczęściej zadawanych pytań MandM Direct. Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć odpowiedzi na szukane przez Ciebie pytanie, chętnie pomożemy!

Na każde zamowienie po 1. października 2020 oferujemy przedłużoną możliwość zwrotu. Masz czas aż do 17. stycznia 2021 żeby żwrocić niechciany towar.

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotnego, który znajduje znajduje się w podsumowaniu zamówienia lub liście przewozowym, zaznaczając wyraźne produkt(-y) do zwrotu. Jeżeli przedmiot będzie w stanie nadającym się do zwrotu, środki zostaną zwrócone na konto bankowe powiązane z kartą płątniczą, którą dokonano zakupu.

Jeżeli nie masz formularza zwrotnego, podaj powód dokonywanego zwrotu wraz z imieniem, nazwiskiem, adresem i szczegółami zwracanego towaru.

Adres do zwracania towaru to: Returns Department,
MandM Direct,
Moreton Business Park,
Moreton-on-Lugg,
Hereford,
HR4 8DS,
United Kingdom

Na każde zamowienie po 1. października 2020 oferujemy przedłużoną możliwość zwrotu. Masz czas aż do 17. stycznia 2021 żeby żwrocić niechciany towar.

Informujemy, że nie dokonujemy zwrotów za bielizne, kolczyki lub stroje kąpielowe zarówno męskię, żeńskie oraz dziecięce.

Odchodzimy od nadużywania papieru. W praktyce oznacza to, że list przewozowy zawierający informacje o zamówieniu oraz zwrotach nie jest uwzględniony w przesyłce ale zostaje wysłany drogą elektroniczną.

Należy sprawdzić e-mail 'Twoje zamówienie zostało wysłane', który zostaje do Ciebie wysłany kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn aby znaleźć list przewozowy.

Wyślij nam przedmiot z powrotem, a my wymienimy go na inny rozmiar; opłacimy również koszt przesyłki (nie dotyczy kosztu zwrotu towaru). Rozumiemy, że przedmioty należy wypróbować i prosimy o zachowanie ostrożności aby nie pozostawić żadnych śladów użytkowania (np. makijaż, dezodorant) gdyż możemy nie przyjąć zwracanego przedmiotu jeśli uznamy, że był noszony. Bielizna, kolczyki oraz stroje kąpielowe, zarówno męskie, damskie oraz dziecięce nie podlegają zwrotom.

Przykro nam, że dotarł do Ciebie wadliwy przedmiot. Jeżeli prześlesz nam wadliwy przedmiot do inspekcji, a wada okaże się np. wadą fabryczną, zastąpimy Ci dany produkt i pokryjemy koszt wysyłki. Proszę dać nam znać w ciagu 48 godzin od otrzymania przesyłki jeżeli jakikolwiek produk jest wadliwy w celu szybkiego rozwiązania sytuacji.

Bez obaw, po prostu wraz z zwracanymi przedmiotami dołącz informacje zawierającą powód dokonywanego zwrotu wraz z imieniem, nazwiskiem, adresem i szczegółami zwracanego towaru.

Zwroty staramy się realizować w ciągu 7 dni roboczych. Prosimy pamiętać, że czas dotarcia zwrotu do nas może zająć aż ponad 7 dni roboczych w zależności od wybranej usługi kurierskiej. Prosimy pozwolić na dodatkowe 7 dni roboczych dla zwrotu lub wymiany produktu. Powiadomienie o zakończonym procesie zwrotu wyślemy drogą elektroniczną.

Jeżeli poproszono o zwrot pieniędzy, zostanie on dokonany automatycznie metodą wybraną podczas zakupu. Ze względu na niskie ceny naszych produktów, mogą zostać one szybko wyprzedane. Jeżeli nie posiadamy przedmiotu na wymianę, dokonamy zwrotu kwoty. W takim przepadku wyślemy powiadomienie drogą elektroniczną.

Utrzymujemy tak niskie ceny naszych produktów jak to tylko możliwe dzięki czemu możesz dokonać zakupów dla całej rodziny. Gdybyśmy wprowadzili darmową usługę zwrotną, musielibyśmy podnieść ceny.

Ze względu na higienę nie jesteśmy w stanie przyjąć następujących przedmiotów do zwrotu lub na wymianę:

  • - bielizna
  • - stroje kąpielowe damskie oraz dziewczęce (jeżeli naklejka ochronna została usunięta)
  • - kolczyki
  • - kosmetyki oraz artykuły drogeryjne (jeżeli folia ochronna została usunięta)

Jest to zdarzenie mało prawdopodobne, ale prosimy zachować potwierdzenie wysyłki jako dowód, że wysłano do nas przedmiot spowrotem. Ponieważ nie bierzemy odpowiedzialności za zagubione przedmioty, potwierdzenie wysyłki będzie potrzebne aby dochodzić roszczenia za zagubioną przesyłkę u kuriera.

Po otrzymaniu od nas powiadomienia o otrzymanym zwrocie, w ciągu 48 godzin rozpoczniemy proces zwrotny. Po zainicjowaniu zwroty kwoty lub wymiany, otrzymasz powiadomienie drogą mailową, że zwrot kwoty lub wymieniony towar jest w drodze.