Szukaj
W sumie 0.00
Oszczędzasz 0.00

Zasady i warunki

Luty 2023

1. Poniższe zasady i warunki

1.1 Co obejmują poniższe zasady i warunki. Niniejszy dokument, wraz z opisanymi w niej odniesieniami, przedstawia zasady i warunki zakupu towarów na naszej stronie internetowej. Jeśli zamiast tego chcieliby Państwo dowiedzieć się, jak zarządzamy danymi osobowymi użytkowników, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności.

1.2 Znaczenie niniejszych warunków. Prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed złożeniem u nas zamówienia. Wyjaśniają one, w jaki sposób będziemy przetwarzać Państwa zamówienie, dostarczać towary, co należy zrobić w przypadku wystąpienia problemu oraz zawierają inne ważne informacje.

Jeśli uważają Państwo, że niniejsze zasady są nieprawidłowe, prosimy o kontakt z nami pod adresem dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl.

1.3 Zmiany w niniejszych warunkach. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania od czasu do czasu zmian w niniejszych warunkach, w celu odzwierciedlenia zmian zachodzących w odpowiednich przepisach i regulacjach, wdrożenia „dobrych praktyk" lub poprawy efektywności naszych procesów zamawiania i dostawy. Zawsze będziemy przedstawiać najnowszą wersję tych warunków na tej stronie. Wersja warunków, która jest prezentowana na naszej stronie internetowej w momencie składania zamówienia, będzie tymi warunkami, które mają zastosowanie do Państwa.

1.4 Definicje. W niniejszych warunkach mają zastosowanie następujące definicje:

  • umowa" oznacza umowę prawną między nami a Państwem dotyczącą sprzedaży towarów zgodnie z niniejszymi postanowieniami i warunkami;
  • klient", „Państwo", „Państwa" oznacza osobę, która kupuje od nas towary;
  • towary" oznacza przedmioty, które są przedstawione na tej stronie internetowej i które są dostępne do zakupu;
  • zamówienie" oznacza wybór towarów, które mogą Państwo wybrać do zakupu na tej stronie w ramach jednej transakcji;
  • my", „nas", „nasz" oznacza MandM Direct Limited, spółkę zarejestrowaną w Anglii i Walii pod numerem 05069228, z siedzibą w Clinton Road, Leominster, Herefordshire HR6 0SP, Zjednoczone Królestwo, wraz z zarejestrowanym numerem VAT GB 299 1526 60; oraz
  • pismo", „pisemne" oznacza wszelkie formy korespondencji, w tym wiadomości e-mail.

2. Nawiązanie kontaktu z nami

2.1 Jak skontaktować się z nami. Można skontaktować się z naszym Zespołem Obsługi Klienta pod adresem dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl. Można również napisać do nas na adres MandM Direct, Clinton Road, Leominster, Herefordshire, HR6 0SP, Wielka Brytania.

2.2 Jeśli coś jest nie tak z Państwa zamówieniem. Jeśli otrzymane przez Państwa towary są wadliwe lub zostały błędnie opisane, mamy obowiązek wymienić je lub naprawić, lub też zwrócić Państwu pełną kwotę. Jeśli problem ten dotyczy Państwa, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami na adres dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl, podając swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz opis tego, co jest nie tak z towarami. Jeśli towar jest wadliwy, nie należy podejmować prób samodzielnej naprawy. W pewnych okolicznościach mogą Państwo zostać poproszeni o udowodnienie, że usterka nie pojawiła się już po otrzymaniu towaru. Jeśli poprosimy Państwa o zwrot towaru do nas, prosimy postępować zgodnie z naszymi wytycznymi dotyczącymi zwrotów. Pokryjemy koszty przesyłki, jeśli okaże się, że towar jest wadliwy lub źle opisany, w przeciwnym razie to Państwo je pokryją.

W innym przypadku, jeśli wysłaliśmy Państwu niewłaściwe towary, zwrócimy Państwu pełną kwotę zakupu: jednakże, aby dokonać tego zwrotu, będziemy najpierw oczekiwać zwrotu niewłaściwych przedmiotów. Pokryjemy koszty przesyłki, jeśli towary są rzeczywiście nieprawidłowe, w przeciwnym razie to Państwo będą musieli je pokryć. Informacje na temat dokonywania zwrotów znajdują się w naszych wytycznych dotyczących zwrotów.

2.3 Jak złożyć reklamację. Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację, prosimy napisać do nas na adres MandM Direct Customer Complaints Department, Clinton Road, Leominster, Herefordshire HR6 0SP, Wielka Brytania lub wysłać e-mail na adres complaints@mandmdirect.com, podając numer zamówienia i szczegółowy opis reklamacji. Odpowiemy w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa listu lub wiadomości e-mail, podając sugerowany sposób postępowania.

2.4 Jeśli nie możemy rozpatrzyć Państwa reklamacji. Jeśli nie jesteśmy w stanie rozstrzygnąć Państwa reklamacji w ramach naszej wewnętrznej procedury reklamacyjnej, mogą Państwo skorzystać z Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (platforma ODR).

2.5 Jak będziemy kontaktować się z Państwem. Jeśli będziemy musieli skontaktować się z Państwem w sprawie zamówienia lub odpowiedzieć na zapytanie bądź skargę, zrobimy to telefonicznie lub pisząc na podany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy.

3. Złożenie zamówienia

3.1 Wymagane informacje. Proces składania zamówienia wymaga podania nam pewnych informacji, na przykład danych dotyczących dostawy, danych kontaktowych, wyboru rozmiaru i koloru itp. W żadnym wypadku nie będziemy ponosić odpowiedzialności za dokładność i kompletność podanych przez Państwa informacji. Dodatkowo, jeśli podadzą Państwo niekompletne lub nieprawidłowe informacje, możemy anulować zamówienie (patrz punkt 9) i pobrać dodatkową opłatę w celu zrekompensowania nam dodatkowej pracy, która była konieczna.

3.2 Przyjęcie zamówienia. Państwa zamówienie zostanie uznane za przyjęte, gdy potwierdzimy je e-mailem i w tym właśnie momencie dojdzie do zawarcia umowy pomiędzy Państwem a nami.

Towary stają się Państwa własnością po dokonaniu pełnej zapłaty za nie. Jednakże, nie będą Państwo odpowiedzialni za towary, dopóki nie dostarczymy ich fizycznie do Państwa, lub do innej osoby, która została wyznaczona przez Państwa, jako upoważniona do odbioru dostawy w Państwa imieniu.

3.3 Jeśli nie możemy przyjąć Państwa zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie przyjąć zamówienia, poinformujemy Państwa o tym i albo nie obciążymy Państwa kosztami, albo zwrócimy pieniądze za towary, za które zapłacili Państwo z góry. Istnieje wiele powodów, dla których możemy nie przyjąć Państwa zamówienia, przykładowo:

  • metoda płatności nie spełnia naszych wymogów bezpieczeństwa;
  • stwierdziliśmy błąd w cenie lub opisie towaru;
  • Państwa konto u nas zostało zawieszone lub zlikwidowane z jakiegokolwiek powodu;
  • mamy powody przypuszczać, że kupują Państwo u nas towary z zamiarem ich odsprzedaży (patrz punkt 4.7);
  • nie jesteśmy w stanie dotrzymać określonego przez Państwa terminu dostawy; lub
  • wystąpiły nieoczekiwane ograniczenia naszych zasobów, których nie mogliśmy przewidzieć.

3.4 Numer zamówienia. Kiedy przyjmiemy zamówienie, nadamy mu niepowtarzalny numer i przekażemy go Państwu. Prosimy o podawanie tego numeru przy każdym kontakcie z nami w sprawie zamówienia.

3.5 Minimalne wymagania wiekowe. Nie przyjmujemy zamówień od osób poniżej 16 roku życia. Składając u nas zamówienie, użytkownik potwierdza, że ma co najmniej 16 lat.

4. Nasze towary i ceny

4.1 Zdjęcia na tej stronie internetowej. Zdjęcia towarów (wraz z opakowaniem) przedstawione na tej stronie internetowej służą wyłącznie celom ilustracyjnym. Mimo, że dokładamy wszelkich starań, aby kolory były dokładnie przedstawiane, nie możemy zagwarantować, że urządzenie klienta wyświetli te kolory prawidłowo. Dlatego też towary mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach. Podobnie, choć staramy się być jak najbardziej dokładni, wszystkie rozmiary, wagi, pojemności, wymiary i pomiary wskazane na naszej stronie internetowej, są jedynie przybliżone.

4.2 Zamówienie właściwego rozmiaru. Są Państwo odpowiedzialni za dokonanie własnych pomiarów i upewnienie się, że wybrane wymiary są prawidłowe. Dodatkowo, zawsze należy sprawdzić odpowiednią stronę produktu w internecie, ponieważ każdy produkt zawiera własny przewodnik po rozmiarach. Więcej ogólnych informacji można również znaleźć w naszym przewodniku po rozmiarach.

4.3 Autentyczność. Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem naszej strony internetowej pochodzą bezpośrednio od danego producenta, a zatem są całkowicie legalne i autentyczne.

4.4 Ceny. Cena towarów - w tym aktualna stawka podatku od towarów i usług („VAT") - jest wyraźnie pokazana na podstronach tej witryny służących do składania zamówień, wraz z zalecanymi cenami detalicznymi, zgodnie z zaleceniami naszych marek/dostawców. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że ceny są wyświetlane prawidłowo. Jednakże, możliwe jest, że od czasu do czasu mogą pojawić się nieprawidłowe ceny dla danych towarów.

Jeśli prawidłowa cena przedmiotu w momencie składania zamówienia jest niższa niż cena podana na stronie internetowej, zapłacą Państwo niższą kwotę. Jeśli jednak prawidłowa cena przedmiotu w momencie składania zamówienia jest wyższa niż cena podana na stronie internetowej, skontaktujemy się z Państwem w celu uzyskania instrukcji przed przyjęciem zamówienia. Niezależnie od tego, jeśli przyjmiemy zamówienie, w którym błąd cenowy jest oczywisty i niewątpliwy i mógł być racjonalnie uznany przez klienta za nieprawidłowy, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, zwrotu wszelkich zapłaconych kwot i zażądania zwrotu wszelkich towarów już wysłanych.

Jeśli uważają Państwo, że płatność została nieprawidłowo naliczona, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, abyśmy mogli zbadać sprawę.

4.5 Metody płatności. Wszystkie towary muszą być opłacone w całości w momencie składania zamówienia. Akceptujemy płatności za pomocą kart Mastercard, Visa, Visa Debit, Apple Pay i Przelewy24. Jeśli płatność zostanie odrzucona przez dostawcę karty kredytowej lub bank, mogą oni obciążyć Państwa opłatą: nie mamy na to wpływu.

Należy pamiętać, że nie przechowujemy informacji o karcie kredytowej, a informacje te są przetwarzane w naszym imieniu przez upoważnioną stronę trzecią, która również przeprowadza kontrole pod kątem oszustw.

Umożliwiamy również dokonywanie płatności za pośrednictwem usługi Klarna. Prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat warunków i regulaminu Klarna.

4.6 Oferty zakupu typu kilka towarów w jednym. Od czasu do czasu możemy oferować oferty typu kilka towarów w jednym, na przykład „Kup jeden produkt, a drugi otrzymasz gratis". Z takich ofert nie można korzystać w przypadku towarów sprzedawanych stale w obniżonej cenie, towarów z wyprzedaży lub marek objętych umową koncesyjną. Jeśli zażądają Państwo zwrotu pieniędzy lub wymiany towarów objętych ofertą kilka w jednym, należy zwrócić nam wszystkie towary (również te, które chcieliby Państwo zatrzymać). Bezpłatne lub przecenione towary nie mogą być zwrócone samodzielnie. Ponadto, za każdym razem, gdy wystawiamy ofertę zakupu typu kilka w jednym, zastrzegamy sobie prawo do zastosowania dodatkowych warunków, które zostaną jasno określone w tym momencie. Zastrzegamy sobie również prawo do wycofania lub zmiany oferty w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Nie będzie dostępny wariant gotówkowy.

4.7 Odsprzedaż towarów. Dostarczamy towary wyłącznie do osobistego, domowego i prywatnego użytku klientów. W związku z tym, jeśli mamy podstawy sądzić, że klient kupuje u nas towary z zamiarem ich odsprzedaży, zastrzegamy sobie prawo do:

  • odmowy przyjęcia lub późniejszego anulowania zamówienia; lub
  • traktowania zamówienia tak, jak gdyby klient kupował towary w celu zaopatrzenia przedsiębiorstwa handlowego, w którym to przypadku nie będzie uznany za „konsumenta" w świetle przepisów o umowach konsumenckich z 2013 r. lub ustawy o prawach konsumenta z 2015 r., a zatem nie będzie korzystał z żadnych odnośnych praw. Dodatkowo:
    • nie będą mieli Państwo prawa do anulowania zamówienia wbrew postanowieniom punktu 8;
    • tylko wtedy, gdy towary okażą się wadliwe lub błędnie opisane, mogą zostać zwrócone do nas, a następnie musi to nastąpić w ciągu 7 dni;
    • będą Państwo odpowiedzialni za opłacenie kosztów wysyłki, wbrew postanowieniom punktu 2.2; a także
    • zastrzegamy sobie prawo do naliczenia uzasadnionej opłaty manipulacyjnej za obsługę zwrotu.

5. Prawo do dokonania zmian

5.1 Państwa prawa. Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany w swoim zamówieniu, zanim je do Państwa dostarczymy, prosimy o kontakt na adres dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl. Poinformujemy Państwa, czy zmiana jest możliwa. Jeśli jest to możliwe, poinformujemy Państwa o wszelkich wynikających z tego zmianach w cenie zamówienia, terminie dostawy lub czymkolwiek innym, co będzie konieczne w wyniku żądanej przez Państwa zmiany, i poprosimy o potwierdzenie, czy chcą Państwo kontynuować zamówienie. Jeśli nie możemy wprowadzić zmiany lub konsekwencje wprowadzenia zmiany są dla Państwa nie do zaakceptowania, mogą Państwo anulować zamówienie (patrz punkt 8).

W szczególności należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie anulować lub zmienić zamówienia po przekazaniu go do realizacji naszemu zespołowi magazynowemu: nie przeszkadza to jednak w anulowaniu i zwrocie towarów do nas po ich otrzymaniu. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się z naszymi wytycznych dotyczących zwrotów.

6. Nasze prawo do dokonania zmian

6.1 Zmiany w towarach. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w towarach w celu odzwierciedlenia odpowiednich przepisów i wymogów prawnych lub w celu dokonania drobnych korekt i ulepszeń technicznych. Zmiany te nie będą w sposób istotny zmieniać charakteru towarów ani wpływać na ich użytkowanie.

6.2 Wycofanie ofert specjalnych. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania każdej oferty, promocji specjalnej lub kodu promocyjnego bez powiadomienia w dowolnym momencie.

6.3 Towary niedostępne w magazynie. Jeśli wszystkie towary w ramach zamówienia są niedostępne w magazynie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia (patrz punkt 9) i zapewnienia Państwu pełnego zwrotu pieniędzy. Jednakże, jeśli tylko niektóre towary w ramach zamówienia są niedostępne w magazynie, powiadomimy Państwa o tych towarach, ale dostarczymy resztę zamówienia. Zapewnimy pełny zwrot pieniędzy za te towary, które są niedostępne w magazynie. Mają Państwo prawo do anulowania pozostałej części zamówienia zgodnie z punktem 8.

7. Dostawa

7.1 Miejsca dostawy. Ta strona internetowa służy przede wszystkim do sprzedaży towarów do Polski, ale dostawa do innych miejsc jest również dostępna, jak opisano w naszych FAQ dostawy.

7.2 Koszty dostawy. Koszty dostawy, w tym opłaty celne, są takie, jak przedstawiono w sekcji Dostawa na naszej stronie internetowej. Jednakże, będą Państwo odpowiedzialni za przestrzeganie wszystkich praw i przepisów kraju, do którego importują Państwo towary. Jeśli poniesiemy jakąkolwiek odpowiedzialność z powodu nieprzestrzegania przez Państwa przepisów i regulacji celnych, zwrócą nam Państwo w całości wszelkie związane z tym straty i szkody.

7.3 Kiedy dostarczymy Państwa zamówienie. W trakcie procesu składania zamówienia poinformujemy Państwa, kiedy spodziewamy się, że będziemy mogli dostarczyć zamówienie. Ogólnie rzecz biorąc, zamówienia będą dostarczane tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 30 dni od przyjęcia przez nas zamówienia. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane kontrolą przesyłek przez organy celne.

Jeśli dostawa Państwa zamówienia jest opóźniona z powodu wydarzenia poza naszą kontrolą (z wyjątkiem kontroli organów celnych), wówczas skontaktujemy się z Państwem tak szybko, jak to możliwe, aby Państwa o tym poinformować i podejmiemy rozsądne kroki, aby zminimalizować skutki opóźnienia. Jeśli to zrobimy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za takie opóźnienia. Jednakże, jeśli istnieje ryzyko znacznego opóźnienia, zachowują Państwo prawo do anulowania zamówienia i otrzymania zwrotu pieniędzy za wszelkie towary, za które Państwo zapłacili, ale ich nie otrzymali.

7.4 Adresy dostaw. Kiedy składają Państwo u nas swoje pierwsze zamówienie, zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia go na adres przypisany do posiadacza karty kredytowej lub debetowej, która została użyta do dokonania płatności, niezależnie od wszelkich alternatywnych instrukcji. Po złożeniu pierwszego zamówienia mogą Państwo poprosić nas o dostarczenie przesyłki na inny adres. Zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia przesyłki na ten dodatkowy adres lub na adres przypisany do posiadacza karty kredytowej lub debetowej, która została użyta do dokonania płatności. Dopóki dostarczamy zamówienie na jeden z tych adresów, klient potwierdza, że dostarczyliśmy zamówienie do niego.

7.5 Jeśli nie ma Państwa pod wskazanym adresem, gdy zamówienie jest dostarczane. Jeśli nikt nie jest dostępny pod wskazanym adresem, aby odebrać dostawę i zamówienie nie może być dostarczone przez skrzynkę na listy, nasi kurierzy zostawią notatkę informującą o tym, jak zmienić organizację dostawy lub odebrać zamówienie z lokalnego magazynu. Nie zastosujemy się do żadnych instrukcji pozostawionych w lokalu, na przykład notatki na drzwiach, ponieważ nie jesteśmy w stanie sprawdzić, czy jest to autentyczna notatka pozostawiona przez klienta.

Jeśli w rozsądnym czasie nie dokonają Państwo zmiany terminu dostawy lub nie odbiorą zamówienia z magazynu dostawczego, skontaktujemy się z Państwem w celu uzyskania dalszych instrukcji. W takich okolicznościach zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przechowywania i wszelkimi dalszymi kosztami dostawy. Jeśli pomimo naszych rozsądnych starań nie będziemy w stanie skontaktować się z Państwem lub ponownie zorganizować dostawy lub odbioru, możemy anulować zamówienie zgodnie z punktem 9.

7.6 Jeśli nie możemy uzyskać dostępu do nieruchomości. Jeśli nie pozwolą nam Państwo na dostęp do nieruchomości w celu dostarczenia zamówienia (i nie mają Państwo ku temu ważnego powodu), możemy obciążyć Państwa dodatkowymi opłatami i/lub anulować zamówienie zgodnie z punktem 9.

7.7 Jeśli nie otrzymali Państwo zamówienia. Jeśli nie otrzymali Państwo zamówienia w ciągu 14 dni od wysyłki, prosimy o kontakt z dzialobslugiklienta@mandmdirect.pl, podając wystarczające informacje, abyśmy mogli zidentyfikować Państwa i odnośne zamówienie. Możemy wówczas wysłać formularz odmowy przyjęcia zamówienia, który należy wypełnić i odesłać do nas. Jeśli następnie zlokalizujemy brakujące zamówienie, zorganizujemy dostawę. Jeśli jednak w ciągu 14 dni nie będziemy mogli zlokalizować brakującego zamówienia, zapytamy Państwa, czy życzą sobie Państwo, abyśmy dostarczyli Państwu odpowiadające towary (zakładając, że są one nadal w magazynie), czy też chcą Państwo anulować zamówienie. Jeśli w rozsądnym terminie nie potwierdzą Państwo, którą opcję preferują, zamówienie zostanie anulowane.

7.8 Zawieszona dostawa. Możemy zawiesić dostawę zamówienia:

  • aby rozwiązać problemy techniczne lub wprowadzić drobne zmiany techniczne w towarach;
  • aby dokonać zmian w towarach w celu spełnienia odpowiednich przepisów prawa lub regulacji;
  • z powodu zmian, o które prosili Państwo w swoim zamówieniu (patrz punkt 5);
  • w celu ustalenia, czy kupują Państwo od nas towary z zamiarem ich odsprzedaży (patrz punkt 4.7);
  • jeśli Państwa płatność jest wstrzymana na czas przeprowadzenia kontroli pod kątem oszustwa; lub
  • jeśli mamy powody sądzić, że nie przestrzegają Państwo niniejszych warunków.

Zazwyczaj informujemy wcześniej, że będziemy zawieszać dostawę Państwa zamówienia, chyba że problem jest pilny lub nagły. W takich okolicznościach można anulować zamówienie, a my zwrócimy wszelkie kwoty zapłacone z góry.

8. Państwo prawo do anulowania zamówienia

8.1 Kiedy można anulować zamówienie. Mogą Państwo anulować zamówienie:

  • jeśli coś jest z nim nie tak, np. wysłaliśmy Państwu wadliwy, źle opisany lub nieprawidłowy towar (patrz punkt 2.2);
  • z powodu naszych działań (patrz punkt 8.2); lub
  • ponieważ zmienili Państwo zdanie (patrz punkt 8.3).

Dla jasności, nic, co jest zawarte w tych warunkach, nie wpływa na Państwa prawa.

We wszystkich okolicznościach, w których rezygnują Państwo z zamówienia po otrzymaniu towarów, muszą Państwo zwrócić nam towary. Więcej informacji można znaleźć w naszych wytycznych dotyczących zwrotów.

8.2 Anulowanie zamówienia z powodu naszych działań. Jeśli chcą Państwo anulować zamówienie z któregokolwiek z poniższych powodów, zastosujemy się do nich i zwrócimy Państwu pełną kwotę za wszelkie towary, które nie zostały wysłane. Mogą Państwo być również uprawnieni do odszkodowania. Powody te są następujące:

  • zmieniliśmy towary w sposób, który Państwu nie odpowiada (patrz punkt 6.1);
  • poinformowaliśmy Państwa o zmianach niniejszych warunków, z którymi się Państwo nie zgadzają (patrz punkt 1.3);
  • poinformowaliśmy Państwa o błędzie w cenie zamówionych przez Państwa towarów i nie chcą Państwo kontynuować zamówienia (patrz punkt 4.4);
  • istnieje ryzyko, że dostawa towarów może być znacznie opóźniona z powodu zdarzeń pozostających poza naszą kontrolą (patrz punkt 7.3);
  • dostawa towarów jest opóźniona z przyczyn technicznych o okres dłuższy niż 30 dni (patrz punkt 7.8); lub
  • popełniliśmy jakiś błąd.

8.3 Skorzystanie z prawa do zmiany zdania. W przypadku większości towarów zakupionych w Internecie, przysługuje Państwu prawo do zmiany zdania w ciągu 14 dni od otrzymania towaru („okres odstąpienia od umowy") i otrzymania zwrotu pieniędzy. Stosujemy jednak bardziej korzystny okres odstąpienia od umowy wynoszący 28 dni. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia okresu zwrotu (np. podczas okresu Świątecznego). Aby sprawdzić obowiązujący termin zwrotu w danym okresie, prosimy zapoznać się z zakładką zwroty.

Towary, które są wyłączone z tego prawa, to:

  • towary zapieczętowane dla celów zdrowotnych lub higienicznych, po ich rozpieczętowaniu (np. bielizna, stroje kąpielowe itp.); oraz
  • towary, które po dostarczeniu zostały nierozerwalnie zmieszane z innymi przedmiotami.

Ponadto, zastosowanie mają poniższe warunki:

  • o ile towary nie są wadliwe lub źle opisane, lub o ile nie wysłaliśmy Państwu niewłaściwych przedmiotów (patrz punkt 2.2), będą Państwo odpowiedzialni za pokrycie kosztów zwrotu; a także
  • jeśli nieprawidłowe obchodzenie się z towarami spowodowało ich uszkodzenie, możemy zmniejszyć wysokość kwoty zwrotu, aby odzwierciedlić zmniejszenie wartości towarów. Podobnie, jeśli zwrócimy Państwu oryginalną cenę, zanim będziemy w stanie sprawdzić towary, a później odkryjemy, że obchodzili się Państwo z nimi w niedopuszczalny sposób, który spowodował uszkodzenie, zostaną Państwo poproszeni o uiszczenie odpowiedniej opłaty.

8.4 W jaki sposób dokonamy zwrotu pieniędzy. W przypadku zwrotu pieniędzy użyjemy tej samej metody, która posłużyła Państwu do zapłaty. Zwroty zostaną dokonane jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru.

8.5 Deklaracja celna. W przypadku zwrotu towarów zgodnie z procedurą opisaną na naszym Polityka zwrotów lub przy użyciu etykiety zwrotnej, którą możemy wygenerować specjalnie dla Państwa, formularz deklaracji celnej nie będzie potrzebny. Jednak w innych okolicznościach może być wymagane wypełnienie deklaracji celnej i dołączenie jej do zewnętrznej części przesyłki przed jej wysłaniem do nas. W przypadku, gdy nie wypełnią Państwo poprawnie formularza deklaracji i poniesiemy karę lub inną stratę lub szkodę, będą Państwo odpowiedzialni za zrekompensowanie nam jej w całości.

9. Nasze prawo do anulowania zamówienia

9.1 Przyczyny anulowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania danego zamówienia lub dostawy danych towarów, z następujących przyczyn:

  • wycofaliśmy towary ze sprzedaży przed wysyłką do Państwa;
  • Państwa płatność została odrzucona przez dostawcę karty kredytowej lub bank, lub w inny sposób naruszyli Państwo nasze procedury bezpieczeństwa;
  • wszystkie towary w Państwa zamówieniu są niedostępne w magazynie;
  • nie dostarczyli nam Państwo w rozsądnym czasie informacji, które są niezbędne do realizacji zamówienia;
  • nie umożliwili nam Państwo w rozsądnym czasie dostarczenia zamówienia do Państwa;
  • możemy wykazać, że kupują Państwo od nas towary z zamiarem ich odsprzedaży (patrz punkt 4.7);
  • mają Państwo mniej niż 16 lat;
  • proszą nas Państwo o dostawę do kraju, którego nie obsługujemy;
  • niewłaściwie wykorzystują Państwo naszą stronę internetową lub jakąkolwiek treść, obrazy lub materiały na naszej stronie, wbrew postanowieniom punktu 12;
  • zachowują się Państwo w sposób obraźliwy wobec naszego personelu; lub
  • nie przestrzegają Państwo niniejszych zasad i warunków.

9.2 Zwroty za anulowanie zamówienia. Jeśli anulujemy zamówienie z któregokolwiek z powodów określonych w punkcie 9.1, zwrócimy wszelkie pieniądze, które zapłacili Państwo za towary, których nie dostarczyliśmy, Jednakże zastrzegamy sobie prawo do potrącenia uzasadnionych opłat w związku z rekompensatą za wszelkie koszty netto poniesione w wyniku, na przykład, nieprzestrzegania przez Państwa niniejszych warunków, niewłaściwego korzystania z tej strony internetowej itp.

10. Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez Państwa

10.1 Przewidywalna strata i szkoda. Jeśli nie spełnimy tych warunków, będziemy odpowiedzialni za wszelkie straty lub szkody, które są przewidywalne, tj. straty lub szkody, które są oczywiste zarówno dla Państwa, jak i dla nas, na przykład potencjalne straty lub szkody, które wyraźnie zaznaczyli Państwo podczas procesu zamawiania. Nie jesteśmy odpowiedzialni za jakiekolwiek straty lub szkody, które są nieprzewidywalne.

10.2 Ograniczenia i wyłączenia. Nie wyłączamy ani nie ograniczamy w żaden sposób naszej odpowiedzialności wobec Państwa, jeśli byłoby to niezgodne z prawem. Obejmuje ona odpowiedzialność za śmierć lub obrażenia ciała spowodowane przez nasze zaniedbanie lub zaniedbanie naszych pracowników, agentów lub podwykonawców; za oszustwo lub fałszywe przedstawienie towarów; za naruszenie Państwa praw w odniesieniu do towarów, w tym prawa do otrzymania towarów, które są (i) zgodne z opisem i informacjami, które Państwu dostarczyliśmy, (ii) zgodne z próbką lub modelem widzianym lub sprawdzanym przez Państwa, (iii) o zadowalającej jakości, (iv) nadające się do jakiegokolwiek szczególnego celu, który został nam przedstawiony, (v) dostarczone z należytą fachowością i starannością, oraz (vi) wolne od wad w rozumieniu Ustawy o ochronie konsumentów z 1987 r.

10.3 Inne straty. Nie ponosimy odpowiedzialności za uzyskanie przez osobę trzecią nieuprawnionego dostępu do Państwa konta internetowego i złożenie u nas zamówienia, chyba że nastąpi to w wyniku udowodnionego naruszenia danych, które zostało spowodowane przez nas, brakiem dostatecznej ochrony naszych systemów. Tak więc, to Państwo są odpowiedzialni za zachowanie bezpieczeństwa adresu e-mail, danych logowania do konta i hasła, a my będziemy traktować wszelkie zamówienia, które otrzymamy z Państwa konta jako wysłane lub autoryzowane przez Państwa.

Nie ponosimy również odpowiedzialności za straty biznesowe, ponieważ dostarczamy towary wyłącznie do osobistego, domowego i prywatnego użytku klientów i dlatego nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku odsprzedaży towarów z zyskiem.

11. Inne istotne warunki

11.1 Prawo do przeniesienia. Zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia naszych praw i obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu na inną organizację. Poinformujemy Państwa na piśmie, jeśli tak się stanie i zapewnimy, że przeniesienie nie będzie miało wpływu na Państwa prawa ustawowe. Jeśli nie są Państwo zadowoleni z przeniesienia, mogą Państwo skontaktować się z nami w ciągu 30 dni w celu anulowania wszelkich zaległych zamówień, a my zwrócimy Państwu wszelkie płatności dokonane z góry za niedostarczone towary.

Mogą Państwo jednak przenieść swoje prawa lub obowiązki wynikające z niniejszego regulaminu na inną osobę tylko wtedy, gdy wyrazimy na to wcześniej zgodę na piśmie, z wyjątkiem sytuacji, gdy przeniosą Państwo swoje prawa wynikające z naszej polityki 28-dniowego terminu zwrotu na osobę, która nabyła towary od Państwa. Niezależnie od takich okoliczności, możemy wymagać od osoby, na którą zostały przeniesione Państwa prawa, przedstawienia uzasadnionych dowodów, że jest ona obecnie prawowitym i legalnym właścicielem towarów.

11.2 Prawa osób trzecich. Wszelkie umowy sprzedaży zawierane są pomiędzy Państwem a nami. Żadna inna osoba nie ma prawa do egzekwowania jakichkolwiek jej warunków, z wyjątkiem naszych zasad 28-dniowego terminu zwrotu (patrz punkt 11.1).

11.3 Zgodność z prawem. Każda z niniejszych sekcji w ramach niniejszych warunków ma oddzielną moc. Jeśli jakikolwiek sąd lub inny odpowiedni organ zdecyduje, że którakolwiek z nich jest niezgodna z prawem, pozostałe sekcje pozostaną w pełnej mocy.

11.4 Egzekwowanie przepisów. Nawet jeśli nie żądamy natychmiastowego podjęcia przez Państwa wymaganych działań wynikających z niniejszych warunków, nadal są Państwo zobowiązani do ich przestrzegania i nie przeszkodzi nam to w podjęciu kroków przeciwko Państwu w późniejszym

terminie. Na przykład, jeśli możemy wykazać, że kupują Państwo towary od nas z zamiarem ich odsprzedaży, a my przyjęliśmy Państwa zamówienie, możemy nadal podejmować wszelkie działania dozwolone w sekcji 4.7 w późniejszym terminie.

11.5 Zdarzenia poza naszą kontrolą. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepowodzenie spowodowane zdarzeniem pozostającym poza naszą kontrolą, w tym między innymi: protestami osób trzecich, rozruchami społecznymi, zamieszkami, inwazją, atakiem terrorystycznym lub zagrożeniem atakiem terrorystycznym, wojną (wypowiedzianą lub nie) lub jej zagrożeniem, lub przygotowaniem do wojny, pożarem, eksplozją, burzą, powodzią, trzęsieniem ziemi, osiadaniem ziemi, epidemią lub inną klęską żywiołową, awarią publicznych lub prywatnych sieci telekomunikacyjnych lub niemożliwością korzystania z kolei, żeglugi, samolotów, transportu samochodowego lub innych środków transportu publicznego lub prywatnego.

11.6 Obowiązujące prawo. Niniejsze warunki podlegają prawu angielskiemu, a Państwo są zobowiązani do wszczęcia postępowania prawnego w sądach angielskich. Niemniej jednak uznajemy również odpowiednie prawa lokalne i dyrektywy, jeśli mają one zastosowanie, w tym, ale nie tylko, Nowy Ład dla Konsumentów UE (EU New Deal for Consumers).

12. Korzystanie z naszej strony www

12.1 Warunki. Korzystając z naszej strony internetowej, Użytkownik potwierdza, że akceptuje warunki określone w niniejszym punkcie 12. Jeśli nie zgadzają się Państwo z tymi warunkami, nie możecie Państwo korzystać z naszej strony internetowej.

12.2 Aktualizacje strony www. Regularnie aktualizujemy naszą stronę internetową i zmieniamy jej zawartość. Wszelkie zmiany dotyczące towarów lub niniejszych warunków są regulowane odpowiednio przez punkty 6.1 i 1.3.

12.3 Rzetelność i dostępność. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza strona była rzetelna, ale nie możemy zagwarantować, że ona lub jakakolwiek treść na niej zawarta będzie całkowicie wolna od błędów lub pominięć.

Nie gwarantujemy, że nasza strona internetowa będzie zawsze dostępna lub że będą Państwo mogli korzystać z niej bez zakłóceń. Dostęp do naszej strony internetowej jest dozwolony tymczasowo, a my możemy zawiesić lub wycofać całość lub część naszej strony internetowej bez powiadomienia. Nie będziemy odpowiedzialni za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione przez Państwa, jeśli nasza strona będzie niedostępna w dowolnym momencie.

12.4 Korzystanie z naszej strony internetowej zgodnie z prawem. Należy korzystać z naszej strony internetowej wyłącznie w celach zgodnych z prawem. Nie wolno korzystać z naszej strony internetowej:

  • w jakikolwiek sposób, który narusza jakiekolwiek obowiązujące lokalne, krajowe lub międzynarodowe prawo lub przepisy;
  • w jakikolwiek sposób, który jest bezprawny lub oszukańczy, lub ma jakikolwiek bezprawny lub oszukańczy cel lub skutek;
  • w celu szkodzenia lub prób szkodzenia nieletnim w jakikolwiek sposób;
  • przekazywania lub zlecania wysyłania jakichkolwiek niezamówionych lub niedozwolonych materiałów reklamowych lub promocyjnych lub innych form podobnego nagabywania (spam); oraz
  • świadomego przekazywania jakichkolwiek danych, wysyłania lub zamieszczania jakichkolwiek materiałów zawierających wirusy, konie trojańskie, robaki, bomby zegarowe, oprogramowanie typu keylogger, spyware i adware lub inne szkodliwe programy, lub podobne programy zaprojektowane w celu negatywnego wpływu na działanie jakiegokolwiek oprogramowania lub sprzętu komputerowego.

12.5 Prawa własności intelektualnej. Jesteśmy właścicielami wszystkich praw własności intelektualnej w naszej witrynie, a także do obrazów i materiałów publikowanych na niej. Te obrazy i materiały są chronione międzynarodowym prawem autorskim. „MandM Direct” i nasze logo są naszymi znakami towarowymi. Wszelkie prawa są zastrzeżone. Nie wolno wykorzystywać żadnych zdjęć ani materiałów z naszej strony internetowej w celach komercyjnych, na przykład do reklamowania towarów zakupionych u nas w celu odsprzedaży na innych stronach internetowych.

12.6 Linki. Mogą Państwo utworzyć link z własnej strony internetowej do strony głównej naszej witryny (ale nie do żadnej innej strony naszej witryny), pod warunkiem, że zrobią to Państwo w sposób, który jest uczciwy i zgodny z prawem, i nie szkodzi naszej reputacji ani jej nie wykorzystuje. Nie wolno sugerować żadnej formy stowarzyszenia, zatwierdzenia lub poparcia przez nas Państwa lub Państwa strony internetowej, chyba że wyraziliśmy na to zgodę na piśmie. Nie wolno udostępniać naszej strony za pomocą framingu na innej stronie internetowej.

12.7 Znaki towarowe osób trzecich. Używamy znaków towarowych osób trzecich na naszej stronie internetowej w celu opisania i identyfikacji towarów, które sprzedajemy na naszej stronie. Nie jesteśmy związani, powiązani ani stowarzyszeni z właścicielami jakichkolwiek znaków towarowych osób trzecich, których używamy na naszej stronie internetowej, i nie wspieramy ich firm ani produktów.

Dziękujemy za wpisanie się na listę mailową, niebawem otrzymasz informację o najlepszych ofertach i nowościach!